مهدی بلاگ

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم

مهدی بلاگ

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم اگر شما هم مشکلات در مورد کامپیوترتان دارید به از من بپرسید تا حد توان کمکتون میکنم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مسی یا رونالدو

همانطور که میدانید مسی و رونالدو دو تن از بهترین بازیکنان فوتبال که دنیا به خودشان است دیده اند ولی همیشه این مشکل به وجود می اید که کدام از دیگری بهتر است

این مسئله آنقدر پیچیده شده که دانشمندان با کمک ابرکامپیوتر ها به مقایسه مسیو رونالدو پرداخته اند و در نهایت مسی با نمره بالا تری نسبت به رونالدو در رتبه بالاتر قرار گرفت اما نمیتوان فقط این را در نظر گرفت جام هایی این دو بازیکن در طی این سال ها برای باشگاه و کشورشان به دست اوردن هم بسیار مهم است از لیگ بگیر و سوپر کاپ و چمپیوزلیگ اما هیچکدام از انها جام جهانی را برنده نشدن همیشه برای بردن جام جهانی ناکام بودند مسی در عرصه ملی خود هیچ جامی برنده نشده است اما رونالدو دو بار جام ملت های اروپا یا همان جام یورو را برنده شده است این به این معنی است که رونالدو در عرصه ملی از مسی بهتر است خیلی ها میگویند مسی بهتر است و بسیاری دیگر میگویند رونالدو 

نظر شما چیست؟به نظر شما کدام یک از این دو بهتر از دیگری است

اخبار بازی کامپیوتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی