مهدی بلاگ

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم

مهدی بلاگ

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم اگر شما هم مشکلات در مورد کامپیوترتان دارید به از من بپرسید تا حد توان کمکتون میکنم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

کاربری در Reddit اخیرا اطلاعات نسبتا زیادی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرده.

او می گوید برخی از اعضای استودیو اینسامنیاک گیم جلسه ای را در مورد این بازی برگذار کرده اند.در طول جلسه بخش هایی از گیم پلی بازی نمایش داده شده و این کابر ادعا می کند که با اعضای توسعه دهنده تماس داشته و قسمت هایی از گیم پلی را مشاهده کرده.

بازی Marvel's Spider-Man 2
بازی Marvel’s Spider-Man 2

طبق حرف های ایشون ظاهرا این بازی دارای هفت نوع اب و هوای پویا خواهد بود که بارش برف سبک و برف سنگین و باران سبک در ان ویدیو منتشر شده به نمایش گذاشته شده اند.

ادامه مطلب

اخبار بازی کامپیوتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی