مهدی بلاگ

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم

مهدی بلاگ

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم اگر شما هم مشکلات در مورد کامپیوترتان دارید به از من بپرسید تا حد توان کمکتون میکنم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

بازی rainbow six

معرفی بازی بازی rainbow six :

 بازی rainbow six  در سال 2012 از کمپانی ubisoft منتشر شد و در سال 2015 در ایران توانست بازیکن های زیادی رو به سمت خودش جذب کند

این بازی در 3 حالت مختلف انجام میشود bomb,secure,hostage  انجام میشود

در این بازی هر اپراتور قابلیت های منحصر به فردی دارد این بازی در حال  حاضر داری 52 اپراتور است

نوع بازی:

سبک این بازی یک سبک متفاوت در بین بازی ها است و برای پلتفرم های ps4,xbox,pc  نیز ارائه شده

سبک این بازی استراتژیکی و اکشن است

اخبار بازی

اخبار گیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی