مهدی بلاگ

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم

مهدی بلاگ

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم اگر شما هم مشکلات در مورد کامپیوترتان دارید به از من بپرسید تا حد توان کمکتون میکنم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰
نسخه جدید بازی mafia
نسخه جدید بازی mafia

نسخه جدید بازی mafia  و باز سازی نسخه اول و دوم ان در راه است.

بر اساس گزارش یک منبع اگاه نسخه چهارم mafia  که به احتمال زیاد ریبورتی بر این مجموعه خواهد بود هم اکنون برای نسل بعدی در دست ساخت قرار دارد و هنوز اطلاعات دقیقی از ان در دسترس نیست.

 

ادامه مطلب

اخبار بازی کامپیوتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی