مهدی بلاگ

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم

مهدی بلاگ

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم

در این وبلاگ من مطالب به روز از دنیا ورزشی و کامپیوتری قرار میدهم اگر شما هم مشکلات در مورد کامپیوترتان دارید به از من بپرسید تا حد توان کمکتون میکنم

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نقد بازی GRIS جذاب و زیبا

بازی های پلتفرمینگ ساده همواره جذاب و زیبا بوده اند و تونسته اند لحظات خوبی رو برامون  رقم بزند . به مناسبت عرضه شدن نسخه اندروید بازی Gris می خوایم یه نگاهی  به این بازی جذاب بندازیم.

نقد بازی GRIS

داستان زیبا و خلاقانه

گریس در واقع نام شخصیت اصلی بازی است که ما کنترل اون رو بر عهده داریم.

دختری جوان و زیبا که غرق در مشکلات خودش شده و باید در حین بازی این مشکلات و درد و رنج را به فراموشی بسپارد و بتواند بر انها غلبه کند.

چیزهایی که در بازی با ان روبه رو می شویم تشکیل شده ازخوشی و مشکلات و چیز های دیگر است که حتی در زندگی واقعی هم با ان ها روبه رو شده ایم.

داستان و محیط بازی جوری طراحی شده اند که به راحتی می توانید با اون ها ارتباط برقرار کنید این زیبایی مختص به محیط ها نیست و شخصیت اصلی بازی یعنی گریس با ان که حرفی نمی زند ولی به راحتی میتوان با او ارتباط برقرار کرد.

نقد بازی GRIS - گیم پلی بازی GRIS
نقد بازی GRIS – گیم پلی بازی GRIS

گیم پلی بازی

بازی دارای گیم پلی پیچیده ای نیست و می توانم بگویم ساختار ان ساده تر ازبازی های همرده به خودش است. داخل بازی باخت هیچ معنایی نداردو شما به صحنه ای به نام مرگ روبه رو نمی شوید. سادگی بازی هم به گونه ای طراحی شده است که کمک میکند شما خیلی راحت تر با ان ارتباط برقرار کنید. با اینکه معماها هم اسان طراحی شده اند اما به لطف لول دیزاین محشر بازی و پلتفرمینگ روان اون به راحتی می تونید ازش لذت ببرید و حین 4 ساعت گیم پلی احساس خستگی ای نمی کنید.

هرچه دربازی پیش بروید قابلیت هایی ازاد می شودکه به حل کردن معما و پیش روی در مراحل بازی کمک می کند. شاید چند بار تکرار کردم ولی این زیبایی و ظرافت در طراحی حتی مربوط به این قابلیت ها هم می شود. قابلیت ها نشانگر این هستند که گریس چگونه می تواند بر مشکلاتش غلبه کند و همین امر هم به درک بیشتر داستان کمک می کند.

مراحل بازی

بازی از چندین چپتر کوتاه تشکیل شده که ماجرای هرکدام در مکان های متفاوتی شکل می گیرد. از یک جنگل گرفته تا یک اقیانوس همه و همه به بهترین شکل ساخته شده اند و ممکن است گرافیک کارتونی و ساده و مراحل بازی شمارا حتی برای چندین لحظه شیفته خودش کند. رنگ ها به بهترین شکل داخل بازی گنجانده شده اند و این زیبایی به خود گریس هم مربوط می شود. هرچه به قیافه شخصیت اصلی هم دقت میکنید می توانید ترس و پشیمانی اورا ببینید و درک کنید.

نقد بازی GRIS - گیم پلی بازی GRIS
نقد بازی GRIS – گیم پلی بازی GRIS

طراحی هایی که همه و همه به تاثیر گذاری بر مخاطب عالی عمل کرده اند.

https://googlegames.ir/%d9%86%d9%82%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-gris-%da%af%db%8c%d9%85-%d9%be%d9%84%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-gris-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d9%88-%d8%b2%db%8c/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی